poniedziałek, 3 czerwca 2013

Odkryłam nową pasję

Dwa miesiące temu odkryłam swoją nową pasję- tworzenie biżuterii z sutaszu. Cudowna, trudna, wymagająca cierpliwości technika, pozwalająca tworzyć wyjątkowe, niepowtarzalne, piękne ozdoby dla kobiet. Właśnie dlatego ją pokochałam.
Jak to się stało?
Prowadziłam warsztaty dla kobiet  dla Babskiego Bielska i podeszła do mnie Gosia- niezwykła młoda kobieta, obdarzona wieloma talentami, a jeden z nich, to właśnie tworzenie biżuterii z sutaszu. Najpierw kupiłam kolczyki od niej, a potem powiedziałam, że chcę się uczyć tej techniki. I tak się stało.
A to moje pierwsze kolczyki, które robiłam prawie 4 godziny, ćwicząc mozolnie.



A potem w domu zrobiłam jeszcze tę broszkę



I tak właśnie zaczęła się moja przygoda z sutaszem:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz